משתלה לעצים בוגרים

מנהלים מחלקת גינון של רשות מקומית? מחפשים עצים חדשים?

שתילת עצים בוגרים יכולה להתבצע בתהליך מהיר אשר אינו דורש גידול של הצמח באופן עצמאי משלב השתיל. משתלה לעצים בוגרים יכולה לספק לכם מענה לשתילת עצים חדשים בתהליך מהיר ונוח במיוחד. סוגי העצים מתחלקים ל-6 קטגוריות עם מגוון רחב של עצים בוגרים שניתן להעביר אותם לכל מקום ברשות המקומית שלכם. באמצעות בחירת כמה סוגים של עצים דומים או מספר עצים מאותו סוג, ניתן ליצור פרופיל נוף ייחודי עם אסתטיקה מרשימה. בארץ משתמשים בשיטה זו לבניית שדרות חדשות ורחובות חדשים עם קיצור משמעותי של מספר שנים בתהליך גידול העצים.

משתלות עצים בוגרים לרשויות מקומיות

יש לכם תקציב מוגדר לעצים? רוצים לבחור את העצים המתאימים ביותר לרשות המקומית שלכם? בחירה של עצים מתוך משתלות עצים בוגרים, צריכה להיות מושכלת ולהתאים מצד אחד לתקציב שלכם ומצד שני למזג האוויר באזור שלכם ולתנאי הגידול אשר אתם יכולים לספק לעץ. זו הסיבה שקניית עצים בוגרים חובה לעשות רק דרך משתלה מקצועית ומנוסה היכולה להתאים עבורכם כל סוג של עץ לכל מקום. באמצעות טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, קניית עצים בוגרים יכולה להתבצע במהירות עם עקירה מלאה של העץ מהמשתלה והעתקתו למקום אחר כאשר לאורך כל תהליך העקירה של העץ מן האדמה, העץ אינו נפגע.

משתלת עצי נוי בוגרים ירוקי עד

הצמחים הפופולריים במרבית הרשויות מקומיות בארץ הם עצים ירוקי עד אשר אינם נשירים בתקופת הסתיו ויכולים לספק מראה ירוק ומרהיב כל השנה. החיפוש אחר המראה הירוק והכפרי לאורך כל השנה, מכוון רבים ממנהלי מחלקות הגינון ברשויות המקומיות לבחור במשתלת עצי נוי בוגרים ירוקי עד. בין העצים ירוקי עד שתוכלו להזמין דרך האתר, תוכלו למצוא את עץ האלון המצוי, עץ הקופיניון ועץ האקליפטוס טורלי.

הזמנה של עצים דרך משתלה לעצים בוגרים

להזמנה של עצים יפים וחזקים לרשות המקומית שלכם, צרו קשר עם המשתלה לעצים בוגרים של משתלת ירוק עתיק המגדלת עצים בתנאים אופטימליים כבר למעלה מ-26 ברציפות. משתלת ירוק עתיק ממוקמת במושב נווה ירק ונחשבת לאחת המשתלות המקצועיות ביותר לגידול של עצים והעתקם למקום אחד והכל באמצעות הטכנולוגיה הטובה ביותר הקיימת היום בתחום.