צמחים עמידים לבית

הצמחים בבית לא מחזיקים יותר מכמה שבועות? יש לנו פתרון!

אם אתם מוצאים את עצמכם מגדלים בתוך הבית צמחים מכל מיני סוגים ועם כל ההשקעה וההשקיה הצמחים נובלים, כדאי שתכירו את הצמחים המתאימים ביותר לגידול בבית. צמחים עמידים לבית אילו צמחים אשר יכולים לגדול גם בתנאי גידול "קשים" עם תאורה מועטה ומעט מאוד מים. הצמחים העמידים והחזקים מהווים בסיס מצוין לגידול צמחים בכל חדר בבית, גם אם אין כניסה של אור בצורה יעילה לחדרים השונים.

צמחים קטנים לבית עם תחזוקה קלה

תחזוקה קלה של הצמחים בבית תקל עליכם את השמירה עליהם לטווח הארוך ובכדי שתוכלו לתחזק בקלות צמחים ביתיים, אתם צריכים לבחור בצמחים המתאימים. בין רשימת הצמחים קטנים לבית הנחשבים לעמידים וחזקים במיוחד, תוכלו למצוא את צמח האלוורה, את צמח האגלאונמה ואת צמח הדיפנבכיה. ניתן למצוא את הצמחים העמידים במשתלות מקצועיות המתמחות בגידולי צמחים לבית, בשונה מהתמחות בגידולי פרחים ועיצוב זרי פרחים אשר ברוב המקרים לא יכולים להחזיק לתקופות ארוכות בתוך הבית. צמח האגלאונמה למשל לא צריך אור שמש ואף עדיף לא למקם אותו מול אור ישיר. הוא בעל עלים גדולים ומאוד רחבים עם פירות בצבע אדום והוא נחשב נפוץ מאוד במשרדים.

צמחים שמתאימים לבית במחירים הטובים ביותר

צמחים שמתאימים לבית כוללים קטגוריות ומשפחות שונות של צמחים כמו משפחת צמחי הקקטוס ומשפחת הצמחים המטפסים כאשר לכל משפחת צמחים יש את הייחודיות שלה. הצמחים המוצעים לכם באתר מתאימים בצורה מושלמת לגידול בתוך הבית ונדרשים לתחזוקה קלה של השקיה. המחירים לכל הצמחים הם הטובים ביותר שתוכלו למצוא וכוללים משלוח של הצמח עד לבית שלכם עם שירות המשלוחים והובלת הצמחים והעצים של המשתלה.

הזמנה טלפונית ואונליין של צמחים עמידים לבית

להזמנה של צמחים עמידים לבית, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג הצמחים הביתיים כאן באתר של משתלת ירוק עתיק ולבחור את העציץ המתאים ביותר לבית שלכם. ההזמנה מתבצעת און ליין דרך מערכת תשלום ממוחשבת ומקצועית, או באמצעות שיחת טלפון דרך המספר המופיע בראש האתר. צוות המשתלה ישמח לסייע לכם בבחירת הצמחים במטרה שיתאימו לסגנון העיצוב של הבית וישמשו אתכם לשנים רבות קדימה.