משתלת עצי פרי ונוי

רוצים לשתול עץ חדש בגינה שלכם? הגעתם למקום הנכון!

מדינת ישראל התברכה באקלים נוח יחסית לגידול מגוון סוגים של עצים. לכל עץ יש את התקופה המתאימה בשבילו לשתילה, כאשר היום אפשר לשתול עץ בוגר בתהליך מהיר ויעיל ללא צורך בגידול העץ מאפס בתהליך איטי משתלת עצי פרי ונוי יכולה לספק לכם עץ בוגר מוכן לשתילה בחצר או בגינת הבית שלכם, כאשר הבחירה שלכם יכולה להיות על פי המראה של העץ, הפירות שהוא מספק וגודל העץ. הטמפרטורה הגבוהה של ישראל בחודשי הקיץ החמים מגבירים את השתרשות העץ באדמה ואת הגדילה שלו ובכך ניתן לשתול עץ עם קליטה מהירה וקלה באדמה החדשה של הבית שלכם.

משתלת עצי פרי טרופיים מקצועית וברמה גבוהה

אם אתם רוצים לגדל עצי מאכל בחצר הבית שלכם, תדעו שישנם סוגים שונים של עצים טרופיים היכולים לגדול בצורה מושלמת גם במזג האוויר של האקלים הים תיכוני. משתלת עצי פרי טרופיים מגדלת את העצים לתקופה ממושכת ומוכרת אותם כאשר הם בוגרים ומוכנים להעתקה. העתקה של העץ ממשתלת עצים בוגרים מתבצעת על ידי ציוד מיוחד המחובר למשאית עם מנוף, המעתיק את העץ מאדמת המשתלה במטרה למקם אותו במקום אחר. שיטת הוצאת העץ מהאדמה היא מתקדמת וחדשנית ואינה פוגעת בעץ וביכולת שלו להיקלט באדמה חדשה. משתלת עצים בוגרים מקצועית ואמינה, תבצע עבורכם את כל תהליך ההעברה של עץ אל גינת הבית שלכם ושתילה מחדש של עץ בוגר ויפה.

משתלת עצים בוגרים בצפון הארץ

גרים באזור הצפון? מעוניינים לשתול עץ חדש בחצר הבית? משתלת עצים בוגרים בצפון הארץ יכולה לספק לכם מבחר גדול של עצי נוי ועצי פרי כמו עץ ליצ'י, עץ מנגו, עץ גויאבה, עץ בננה ועץ אבוקדו. בכל רכישה של עץ חדש, תוכלו לקבל גם ייעוץ מקצועי לשתילת העץ ולתחזוקה שלו לאורך זמן. בקטלוג המקצועי באתר תוכלו למצוא מעל ל-10 סוגים שונים של עצים סוב טרופיים עם פירות מעולים וטעימים היכולים לשדרג את חצר הבית שלכם בצורה מושלמת.

משתלת עצי פרי ונוי עם מחירים הוגנים ונוחים

להזמנה של עצי פרי ועצי נוי מיוחדים ויפים במחירים משתלמים, צרו קשר עם משתלת ירוק עתיק הנחשבת למשתלת עצי פרי ונוי מהמובילות בארץ עם מחירים נוחים ומשתלמים ושירות הובלה עד הבית.