עצי נוי מומלצים לגינה

החלטתם לשתול עץ בגינה אבל לא יודעים באיזה עץ לבחור?

עצי הנוי בגינה שלכם מהווים את הבסיס לעיצוב הכללי של כל הגינה ולכן יש חשיבות לרבה לבחירה שאתם עושים. עצי נוי מומלצים לגינה אינם מומלצים לכל גינה ויש לדעת כי כל עץ מתאים לסוג אחר של גינה, למיקום שונה של הבית שלכם בישראל ותלוי במידה רבה בסוג האדמה בגינה שלכם. קירבה למישור החוף או בית באזור הררי או קר מאוד בחורף יכולים להשפיע בצורה משמעותית על בחירת העץ לשתילה בגינת הבית שלכם. עם בעבר היה נדרש לשתול עץ ולעבור את כל שלבי הגדילה האיטיים של העץ בגינה, היום אפשר לקנות עצים בוגרים ולהעביר אותם עם ציוד ומכשור מתקדם לגינת הבית שלכם.

עצי נוי נמוכים ועצי ירוק עד

כאשר אתם באים לבחור בעצים לגינה שלכם, תדעו שיש סוגים וקטגוריות שונות כגון עצי נוי נמוכים, עצים נשירים ועצי ירוק עד הנשארים ירוקים בכל עונות השנה. העצים הנשירים הם מצד אחד ידרשו מכם יותר עבודה במהלך השנה, אך עם זאת יכולים גם להיראות מרהיבים ומיוחדים בתקופת הפריחה שלהם. ישנם יתרונות לעצים נשירים ולא צריך לבחור מייד בעצי ירוק עד בכדי לחסוך בניקוי הגינה שלכם. העצים הנשירים מאפשרים כניסה של קרני השמש דווקא בחורף ובימים שיש מעט שמש היא תוכל לחדור לאדמה ולגינה באופן כללי. בימי הקיץ החמים, העלים של העץ יגנו בצורה יעילה על הגינה והצמחייה מקרני השמש החזקות.

עצי נוי נשירים במחירים משתלמים במיוחד

כפי שציינו, היום מומלץ לקנות עץ בוגר ולהנות מכל היתרונות של עץ בגינה מבלי לעבור את תקופת הגדילה האיטית של העץ. עצי נוי נשירים מוצעים לכם כאן בקטלוג האתר במחירים משתלמים במיוחד וכוללים בין היתר את העצים ערבה בוכיה, קורזיה בקבוקית ואלמוגן הודי. ההזמנה מתבצעת דרך הווטסאפ או בשיחת טלפון ותוכלו לקבל הצעת מחיר על העתקת עץ בוגר מהמשתלה והעברתו עם משאית ומנוף עד לחצר הבית שלכם.

משתלה מקצועית לעצי נוי מומלצים לגינה

להזמנה של עצי נוי מומלצים לגינה, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא ליצור קשר עם משתלת ירוק עתיק דרך האתר ולבחור את העצים האהובים ביותר עליכם. צוות המשתלה ישמח לסייע לכם בבחירת העץ בשיחת טלפון ולהתאים אותו לגינה שלכם.