עצי נוי בוגרים

היום קשה לפספס שכמעט בכל גינה מטופחת נמצא עצי נוי בוגרים המעטרים את המרחב ונותנים תחושה של חיבור עם הטבע.
ישנם סוגים רבים של עצים המתאימים לגינות פרטיות אך חשוב לזכור כי לא כל עץ יתאים לכל גינה ולכן יש להיעזר באנשי מקצוע מהתחום שיוכלו להתאים לכם את העצים וסוג הצמחייה בהתאם לסוג הגינה ופרמטרים נוספים אחרים.
אחד העצים הפופולאריים ביותר בגינות בישראל הוא עץ פיטנה אשר נחשב לעץ נוי מדהים בעל עלים ירוקים ופרחים יפים בגווני לבן וצהוב אשר נחשב לעץ שמשדרג כל גינה.
מלבד זאת ישנם סוגים נוספים של עצי נוי בוגרים, ביניהם עצי הדר, עצי פרי ועוד כאשר לכל עץ ישנם היתרונות והחסרונות שלו כך שמוטב להכיר את כל הסוגים הקיימים ולקבל החלטה בהתאם כך שתהיו מרוצים ותיהנו מהעצים לאורך זמן.

הבחירה בעץ פיטנה

לא סתם נוכל לראות בישראל עץ זה אשר נקרא גם פלומריה גדל בגינות פרטיות ומרחבים ציבוריים.
מדובר בעץ שתנאי האקלים בישראל מתאימים לו במיוחד ועל כן הפך כה נפוץ ומבוקש בקרב בעלי מקצוע מתחום הגינון ולקוחות פרטיים.
העץ מתהדר במראה מרהיב כשנמצא בשיא פריחתו- עונת הקית ומראהו מתמזג באופן הרמוני בגינות מטופחות וירוקות.
כמו ברוב סוגי העצים גם זן זה מציע מספר סוגי זנים, ביניהם כאלו הנישאים לגובה וכאלו הנחשבים נמוכים.
הפיטנה מגיעה אלינו מאזורים טרופיים ולכן שתילת עץ זה תתאים במיוחד לגינות בהן ישנם עצי נוי בוגרים וצמחים טרופיים כמו דקלים ודומיהם כאשר השילוב ביניהם יוצר תחושה של גן טרופי מרהיב ביופיו.

הזמנת עצי נוי בוגרים ממשתלה מקצועית

אם אתם מתלבטים לגבי סוג הצמחייה שתרצו בגינה שלכם, אנו מזמינים אתכם להכיר את המשתלה הותיקה שלנו בה אנו מציעים מגוון רחב של עצים וצמחים במקום אחד.
אצלנו תמצאו שלל סוגי עצים דוגמת עץ פיטנה, זיתים, תפוז, לימון ועוד המון סוגים לבחירתכם.
הידע והניסיון שברשותנו מאפשרים לנו לתת ללקוחותינו ייעוץ והכוונה בבחירת סוגי העצים והצמחייה שיתאימו להם במיוחד בהתאם לאזור הגיאוגרפי בו ירצו לשתול את העצים ולספק להם טיפים ומדיע נוסף לתחזוקת הצמחים באופן האידיאלי ביותר. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון סוגי העצים המוצגים האתר הבית שלנו ומהיצע האפשרויות הרחב של צמחים, פרחים ואביזרים נלווים שאנו מציעים. 
לקבלת מידע נוסף אודות השירותים שלנו והזמנת עצים וצמחים, התקשרו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.