איזה צמחים מתאימים לבית

הרבה אנשים נהנים להחזיק צמחים בבית. הם מספקים את ההשפעה החיובית של הפיכת החדר להיראות חי וביתי יותר עם העלווה והפרחים שלהם.

 

 

איזה צמחים מתאימים לבית

רוב האנשים לא מודעים איזה צמחים מתאימים לבית, אז אולי כדאי שתחקרו קצת לפני אתם קונים. הצמחים הטובים ביותר לבית בדרך כלל זקוקים לפחות אור שמש וניתן למקם אותם בכל חדר או אזור, כל עוד יש להם לפחות מעט אור.

ישנם סוגי צמחי בית רבים שמתאימים לכל בית כמו שרכים, צמחי עכביש, חבצלות שלום ופילונדרונים. אולי כדאי לשקול צמחים חזקים למרפסת או לבית, במיוחד אם אתם כל הזמן בדרכים כי הם דורשים טיפול מינימלי עד ללא טיפול. סוקולנטים או קקטוסים עמידים לבצורת ויהיו מושלמים עבור אדם עסוק שאין לו זמן לטפל בהם לעתים קרובות.

 

 

סוגי צמחים לבית

צמחי בית לא רק גורמים לבית להיראות יפה, אלא הם גם נהדרים לאיכות האוויר מכיוון שהם מייצרים חמצן.

ישנם סוגי צמחי בית שונים. חלקם מתאימים לחללים גדולים ואחרים יכולים לשמש לחדרים קטנים יותר. האפשרות הטובה ביותר היא לחקור את האפשרויות הללו ולראות מה צומח היטב בסביבת הבית שלכם.

הצמחים המתאימים ביותר לבית הם אלו שאינם זקוקים להרבה אור שמש, מים ותחזוקה. הנה כמה מהצמחים האלה:

-שרך: שרכים הם אחד מצמחי הבית הנפוצים ביותר וגם קל מאוד לטפל בהם. הם גדלים במהירות, דורשים מעט מאוד אור ונשארים נחמדים ולחים בסביבות לחות.

הם ידידותיים לסביבה מכיוון שהם מייצרים חמצן עם פחות שחרור פחמן דו חמצני מאשר צמחים אחרים, מה שהופך אותם לבחירה טובה אם אתם מחפשים להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלכם.

-צמח עכביש: צמחי עכביש פופולריים מאוד בשל האופן בו הם גדלים; ניתן לתלות אותם על חוט או להניח אותם על צלחת עם מים, מה שהופך אותם למושלמים לתליית סלים. רוב האנשים יגלו שצמחים אלו אינם זקוקים להרבה מים כלל, מה שמקל על בעלי בתים עסוקים לשמור על בריאות הצמחים שלהם מבלי לבזבז יותר מדי זמן בטיפול בהם.

 

 

אצלנו ב- ‘ירוק עתיק’ תוכלו ללמוד איזה צמחים מתאימים לבית שלכם, בהתאם לתנאי המחייה והגודל שלהם. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי צמחים לבית וצמחים חזקים ועמידים.

 

 

רוצים ללמוד איזה צמחים מתאימים לבית שלכם?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון, לשלוח הודעה או להגיע לבקר אותנו במשתלה.