צמחים מיוחדים לבית

צמחים חיוניים לסביבת הבית שלנו מכיוון שהם מספקים אוויר צח, מטהרים את האוויר, עוזרים בבעיות הנשימה ועוד רבים.

 

 

צמחים נדירים לבית

מתוך שלל הצמחים הזמינים לרכישה, יש כאלה שהם נדירים וייחודיים יותר מאחרים. צמחים אלו היו מבוקשים על ידי חובבי צמחים בשל האקזוטיות שלהם. חלקם נדירים מכיוון שהם אינם גדלים היטב באקלים מסוימים, בעוד שאחרים עשויים להיות נדירים מכיוון שלוקח להם זמן רב להתבגר או לייצר פרחים ופירות.

חלק מהצמחים נפוצים לבית כוללים:

-עציצי בית להשקיה עצמית: עציצי בית פנימיים אלה זקוקים למעט מאוד טיפול ויכולים להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להזדקק למים!

-צמח עכביש: צמחי עכביש הם אחד מצמחי הבית הקלים ביותר לתחזוקה כל עוד אתם שוטפים שוטף את האבק שעל העלים שלהם בערך פעם בשבוע.

 

 

צמחים מיוחדים לבית

מגוון הצמחים הזמין הוא כמעט אינסופי. מהנפוץ, כמו סחלב, ועד לנדיר, כמו צמח טיטאן ארום הפורח פחות מ-24 שעות אחת ל-7 שנים. צמחים מלאכותיים לבית יכולים לשמש גם לקישוט מכיוון שהם אינם זקוקים לאור שמש כמו עמיתיהם האמיתיים.

להלן כמה דוגמאות לצמחים מיוחדים לבית:

- צמח ZZ: צמח זה ידוע בקשיחותו וביכולתו לשגשג גם בתנאי קרקע גרועים. הם כל כך גדלים לאט שיכול לקחת עד שנה עד שהם מגיעים לגודלם המלא.

- צמח קוקדמה: סוג של כדור אזוב הגדל ללא אדמה ששולב בעיצוב על ידי קשירתו יחד עם חוט.

 

 

צמחים נדירים לבית

צמחים אקזוטיים דורשים לעתים קרובות תנאים מאוד ספציפיים מכיוון שהם מגיעים מבתי גידול שונים מאוד ממה שיש לנו בבתים שלנו.

דוגמה לצמח נדיר הוא צמח אוויר מדובר בצמח שאינו דורש אדמה, ניתן לתלות אותו בחוץ על ענפי עצים או לשים אותם בקערה פתוחה רק עם מים מתווספים מעת לעת כדי לשמור על לחותם.

ישנם מגדלים רבים המתמחים בייצור של צמחים נדירים ויוצאי דופן. יש לגדל את הצמחים הללו בסביבה הנכונה כדי לשגשג. חלק מהצמחים הללו זמינים במשתלה המקומית שלכם, אבל אחרים ניתן למצוא רק במשתלות מיוחדות.

 

 

אצלנו ב- ‘ירוק עתיק’ תוכלו להינות ממגוון צמחים מיוחדים לבית. כמו כן, תמצאו אצלנו צמחים מלאכותיים לבית, צמחים נדירים לבית וצמחים נפוצים לבית .

 

 

רוצים לרכוש צמחים מיוחדים לבית?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון, לשלוח הודעה או להגיע לבקר אותנו במשתלה.