זית אירופי

חלל חיצוני בבית הוא יתרון גדול ובמיוחד שיש גינה פרטית. כדי להפוך את האוירה במרחב החיצוני לנעימה יותר, תמיד אפשר לגדל מיני צמחים ועצים שייאפשרו לכם לשבת מתחת לצילם. אך אם אתם מעוניינים שלעצים יהיה עורך מוסף מעבר ליופי ולצל שהם מספקים אז כדאי שתשקלו לגדל עצים המניבים פרי. אחת הבחירות הטובות ביותר למטרה זו היא גידול של עצי זית אירופי. גידול עץ זית אירופי יכול להיות חוויה מתגמלת, שכן הוא יכול לספק לכם זיתים טעימים, כמו גם תוספת יפה לגינה או לנוף שלכם.

על הזנים השונים של עצי זית אירופאיים

עצי זית אירופאים הינם חלק בלתי נפקד מהנוף הים תיכוני כבר מאות שנים. גידול של עצים אלה הינו חלק חשוב מהתרבות והמטבח של האזור וכך גם בארץ. ישנם סוגים רבים של עצי זית אירופאים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. אלה נעים בין זנים קטנים דמויי שיח לעצים עמודים גבוהים שיכולים להגיע לגובה של עד 30 רגל. כמה זנים פופולריים כוללים את פרנטויו, לצ'ינו, אגלנדאו ומנזנילה. כל זן של עצי זית מעניק תוצרת בעלת טעם ומרקם ייחודי ושונה בשימוש בבישול או להכנת שמן.

כל הסיבות לבחור בגידול של עצי זית אירופאיים

עץ הזית האירופי הוא עץ ירוק עד שמקורו באזור הים התיכון. זהו אחד העצים הפופולריים והמטופחים ביותר באירופה, והשמן שלו הוא אחד השמנים הבריאים ביותר בעולם. סוגים שונים של זיתים אלה יכולים לשמש ליצירת מגוון מנות קולינריות וכן לספק יתרונות בריאותיים רבים. גידול עץ זית אירופאי יכול לספק לבעל הבית יתרונות רבים הכוללים מתן צל, אספקת מזון, שיפור איכות האוויר, הפחתת שחיקת קרקע ועוד.

מגוון רחב של עצי זית מסוגים שונים שייאפשרו לכם להנות מתוצרת איכותית

בין אם אתם רוצים לייפות את הגינה שלכם עם עצים במראה ייחודי ובין אם אתם מעוניינים לגדל עצים שיחזיקו מעמד לאורך שנים במרחב חיצוני גדול- בחירה בעצי זית היא בחירה בטוחה. אנו במשתלת ירוק עתיק מאפשרים לכם להנות ממגוון רחב של זנים שונים של עצי זית שניתן לגדל בגינות פרטיות או בכל מרחב חיצוני גדול אחר. מציעים לכם לפנות אלינו בכל עת לביצוע הזמנות ולהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד