משתלת עצי רחוב

מחפשים משתלת עצי רחוב? זקוקים לעצים יפים וחזקים שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות?
ברחובות הערים ברחבי הארץ נמצא שלל עצים המעטרים את המרחב הציבורי ומוסיפים יופי וצל כאשר ישנם כמה סוגים בולטים דוגמת מילות, דולבים וצאלונים.
אחד מסוגי העצים הותיקים והנפוצים ביותר הוא צאלון עץ אותו נוכל לראות בשדרות, גינות ציבוריות, פארקים, כיכרות ומקומות נוספים.
בבואכם לחפש משתלת עצי רחוב, חשוב לבחור במשתלה ותיקה ומנוסה בה יוכלו להציע לכם מגוון של עצים וצמחייה בהתאם לצורך הנדרש לכם, מיקום גיאוגרפי ותנאי האקלים השוררים בו ולכן מומלץ לבחור במשתלה המתמחה בסוגי עצים אלו.

התאמת עצים במשתלת עצי רחוב

אם תגיעו לכל משתלה שהיא ברחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון סוגים של עצים אך ישנה חשיבות רבה להתאמת סוג העץ הנבחר תוך התחשבות בפרמטרים רבים.
אם נקח לדוגמא צאלון עץ, נמצא עץ המלבלב בחודשי האביב אך בחודשי החורף נושרים העלים שלו ואת העובדה הזו כדאי לקחת בחשבון טרם הרכישה ונטיעת העץ.
השימוש בצאלונים הוא נפוץ מאוד בישראל וזאת הודות לכך שמדובר בעץ המיטיב עם מזג אוויר חמים בדיוק כמו שיש במדינת ישראל כך שזה לא מקרה שהוא פופולארי מאוד בארצנו.
נטיעה של עץ היא לא תהליך שמבצעים מידי שנה ובמרבית המקרים אף יחלפו שנים רבות עד שהעץ יוחלף ממקום הימצאו ולכן הבחירה חייבת להיות נכונה ומושכלת לאחר בחינת כלל הפרמטרים בראייה לטווח הקצר והארוך גם יחד.

מגוון סוגי עצים לכל מטרה

אם אתם מתכננים לשתול עצים חדשים במרחב ציבורי ומחפשים משתלת עצי רחוב בה תמצאו מגוון סוגי עצים מתאימים- אנחנו צריכים להכיר!
במשתלה שלנו תמצאו שלל עצים נשירים דוגמת צאלונים לצד עצים הנחשבים ירוקי עד כמו אלון ואקליפטוס.
אנו מציעים צאלון עץ, ברכיכיטון, מגנוליה, חרוב ועצים נוספים לבחירתכם באיכות ללא פשרות ובמחירים משתלמים לכל כיס.
כמו כן, המשתלה מציעה מגוון עצי נוי ופרי עבור גינות פרטיות וחצרות בנייני מגורים וכמובן פרחים שתילים ועציצים בסגנונות שונים.
מזמינים אתכם להתרשם מהיצע הצמחים הגדול המוצג באתר הבית שלנו הכולל תיאור והסבר על כל מוצר וליצור עמנו קשר לכל שאלה ולקבלת ייעוץ בהתאמה אישית.
התקשרו עוד היום או השאירו פרטים ליצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם עם כל המידע הדרוש לכם.